کد خبر: ۱۱۱۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 07 August 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

برای روشنگران عرصه اجتماعی در کشور به سفیران روشنگری نیاز است، انان که با صحت، دقت و سرعت اطلاعات و موضوع های روز مخابره می شود برای این امر خطیر خبرنگاران در میدان هستند این قشر زحمت کش برای جستجوی حقیقت قلم به دست‌ می شوند.

هدف خبر و خبرنگاری این است که حقیقت واقعی را برای افکار عمومی جامعه مخابره کنند، انعکاس واقعیت ها هنری بر گرفته از ذوق و استعدادی تحسین برانگیز است جبهه قلم همیشه مورد احترام و اهمیت است که بر کسی پوشیده نیست. در این حرفه سخت باید همیشه بیدار بود و با چشمانی باز کار کرد.

آنها دیده‌بانان جامعه هستند و جایگاه ویژه ای بین مردم و مسئولان باید برخوردار باشند. خبرنگاران در دوره‌های مختلف کشور افتخارات زیادی به ارمغان آوردند از دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گرفته تا پس از آن در حوادث مختلف حضوری پررنگ چشمگیر دشته‌اند خستگی برای خبرنگار معنا ندارد در شرایط آب و هوایی سرد، سیل و آبگرفتگی و آبگرفتگی یا گرما و شرجی همچنین در آن گرد و خاک‌های شدید شیوع کرونا همه و همه پای کار آمدند و می آیند.

در صحنه های مختلف که دشمنان ایران اسلامی با به راه انداختن موج های مخالف سعی در تغییر افکار عمومی و فریب مردم را داشتند این اهالی قلم و رسانه بودند که به میدان آمدند و روشنگری کردند.

۱۷ مرداد ماه به مناسبت شهادت خبرنگار جمهوری اسلامی به نام محمود صارمی به همراه ۸ نفر از کنسولگریای جمهوری اسلامی در افغانستان به عنوان به نام روز خبرنگار شد. این روز را خدمت تمامی اهالی رسانه و قلم تبریک می گوییم و از خداوند برای آنها عمر با برکت، سلامتی و شادی را آرزو داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار